22.3.13

Wywiad nr.1

Hejka od dziś na naszym blogu będe dodawać wywiady z ludźmi od 15 lvl + na msp. Na pierwszy ogień pójdzie  karahak ;) A oto ona :


Kliknij aby powiększyć ;0


Dobrze no to tutaj krótki i szczegułowy wywiad z karąhak ;)


-Skąd się dowiedziałaś o msp?
kara : Dowiedziałam się o tej grze z TV. c:

-Czy od razu ta gra Cię wciągneła czy potrzebowałaś troche czasu?

kara : Potrzebowałam czasu,aż 6 miesięcy.Dopiero po tym czasie zaczęłam "normalnie" grać w tą grę.

-Czy często udzielasz wywiadów?

kara : Szczerze ? To mój pierwszy XD

-Jak długo grasz na msp?

kara : Ponad dwa lata. Zarejestrowałam się tu 18 lutego 2011 :)

-Twoje życiowe hobby/pasja?

-kara : Gra na fortepianie ♥ - całe moje życie

-Czy lubisz robić filmy na msp?

-kara : Nie lubię.To jest czasochłonne , a dla mnie każda sekunda życia jest ważna

-Czy masz na msp jakąś ważną osobe która Cię wspiera w trudnych chwilach?

-kara : Mam ;3

-Co sądzisz o artach z wpadkami? Męczą Cię czy też te wpadki na msp Cię wkurzają?

-kara : Whatever, nie przeszkadzają mi ;>

-Jakiej muzyki słuchasz?

-kara : Metal , rock , techno ;)

-Jeśli miałabyś coś w msp zmienić to co by to było ?

-kara : Nie zmieniłabym nic , a niech se będzie takie jakie jest :P


A więc jak widzicie kara jest osobą dosyć sympatyczną :)


               Pozdrawiam ,

                                       


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz