25.3.13

Dajcie już z tym spokuj -,-

Hej , w tej notce podziele się z wami pewną wiadomościa i też będe miała do was proźbę ;)
Kilka razy dziennie dostaję wiadomości czy nie kupię coś z listy życzeń !!!
To bardzo wnerwiające -,- Choć wam powtażam ż nie mam kasy lub nie , bo nie kupuje to wy swoje -,- A jak wy byście mnie poprosili to i tak byście nie dali ^.^ Więc proszę was : Zostawcie mnie , mam niski lvl i mało zarabiam -,- Kupuje sb chyba raz na tydzień dwa nowe ciuszki ._. I jeszcze wy mnie o to prosicie. No i jeszcze czasami prosicie o coś z szafy ._. Powtarzam wam że nie mam niepotrzebnych a wy i tak swoje x-o Może mam te bluzki za 1 sc ale są mi potrzebne bo ttam główna bohaterka ma się ubierać jak wieśniak !!! Teraz dam wam tu kilka screenów z moich rozmów :


















Nom , ok może mało tg dodałam ale to tylko kilka z całej "kupy" takich rozmów xc

I jeszcze otrzymuję wiadomości z proźbami o VIPA:





Po co się mnie pytacie o VIPA jak będziecie mi musieli dać hasło i jak bym was prosiła o podanie hasła to byście mi pyskowali że chce was okraść >_<

                     To była troche krótka notka , ale mnóstko screenów ;D

                                                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz