22.3.13

Wywiad nr. 2

Drugi wywiad to wywiad z Mileniczką ;) Chyba każdy z was ją zna c; A oto ona:

Kliknij aby powiększyć ;0
Krótki i szczegułowy wywiad z Mileniczką ;)



* M = Mileniczka ;D

-Skąd wiesz o msp?

M: O msp dowiedziałam się z tv

-Czy od razu ta gra Cię wciągneła czy potrzebowałaś troche czasu?

M: Potrzebowałam troszkę czasu

-Jak często udzielasz wywiadów?

M : Udzielam gdy ktoś mnie prosi 

-Jak długo grasz na msp?

M :Na msp gram od 2 lutego 2011

-Twoje życiowe hobby/pasja ?

M :Moja pasja to taniec

-Lubisz robić filmy na msp?

M :Lubie c:

-Czy masz namsp jakąś ważną osobe ktra Cię wspiera w trudnych chwilach?

M :Jsne że mam :)

-Co sądzisz o artach z wpadkami? Męczą Cię czy też Cię te wpadki na msp wkurzają?

M :Nie denerwują mnie tylko jest  ich w rankingu strasznie dużo i nie widać innych c:

-Jakiej muzyki słuchasz?

M :Muzyki słucham bardzo różnej  od heavy metalu do popu






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz