24.3.13

Wywiad nr. 3

No sieem ;) 3 Wywiad na blogu będziez z gwiazdą msp może troszke mniej znaną,ale niektórzy napewno ją znają ;*  Pusia1x100:) :


Kliknij aby powiększyć ;0


Krótki i szczegułowy wywiad z Pusią1x100:) :


-Skąd wiesz o msp?
-Moja przyjaciółka Gosia zaczęła grać i mi o tym opowiedziała :)


-Jak często udzielasz wywiadów ;3?

-Hahaha , jak to fajnie brzmi *O* Jakbym była jakaś sławna xd Na msp to....raczej rzadko :) Wywiadu chyba udzieliłam 4 razy teraz jest 5 :D


-Czy od razu ta gra Cię wciągnęła czy potrzebowałaś troche czasu?

-Pierwszego dnia już polubiłam bo w 1 dzień doszłam do 4 lvl ;o I poznałam wielu wspaniałych ludzi :) Więc po tygodniu już kochałam tą grę ♥


-Jak długo grasz na msp?

-Gram od stycznia 2012 roku c;


-Twoje życiowe hobby/pasja?

- Śpiew :) Marzę żeby w przyszłości zostać piosenkarką <3


-Lubisz robić filmy na msp?

-Kocham <3 Ale ostatnio zroiłam sobie przerwę bo dużo nauki :( Ale w Święta Wielkanocne zrobie jakiś film :)


-Czy masz na msp jakąś osobe która Cię wspiera w trudnych chwilach ?
-Na MSP... Na MSP raczej traktuję to jak zabawę.. Tam mam przyjaciół, ale z nimi najczęściej żartuję.. Ale mam kilka osób z gry.pl ... Emilka, Marika (nie mają konta na MSP) i Kasia (Poziomka84) i Mania (KrólowaGranacików) Na nie zawsze mogę liczyć <3 Kocham je jak siostry ♥
Zawsze pomogą w trudnych chwilach :)
Dziękuję im za to ♥
 

-Co sądzisz o artach z wpadkami? Męczą Cię czy też te wpadki na msp Cię wkurzają?
-Denerwują.
Na początku to było śmieszne, ale z czasem wszyscy zaczęli ściągać od tego kogoś kto zrobił 1 arta no i po prostu to wkurzające jak każdy dodaje to samo ; /
Ale z czasem im się znudzi i znów kolejną rzecz będą kopiować xd
Tak jak było z Ukrytą Prawdą, Trudnymi Sprawami itp. :)


-Jakiej muzyki słuchasz?

-Praktycznie wszystkiego xD
Ale najczęściej popu i rocka... :)


-Jeśli na msp miałabyś coś zmienić to co by to było?

-Hmmm... To, żeby dochodziły do mnie wiadomości od znajomych :/
No bo kurcze piszę sobie z kimś a po chwili nic nie przychodzi, wchodzę na pocztę a tam :
Ktoś do mnie to pisze :
,, Bla, bla, bla,.... a ty?
?
?????????????
Halo?
Kasia?
Jesteś?
Czemu nie odpisujesz?
Gniewasz się? ''
No coś takiego, a ja nawet nie wiedziałam, że ktoś mi coś napisał xD


No więc widzicie ;) Pusia jest wygadaną osobą i właśnie to w niej lubię :)


Pozdrawiam

                             




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz