8.3.13

Troche o Zuzce *.*

Eddie już opowiedziała o sobie więc teraz ja:

Jestem Zuza a na msp nazywam się Mila!!Mam 6 lvl ale walczę o 7. Mam rocznikowo 12 lat i mieszkam w Polsce (konkretnie powiem najwyżej,że w województwie Wielkopolskim). No zainteresowania mam informatyczne itp. A po co mam o sb opowiadać lepiej looknij moją biografię !

Ok tutaj możecie przeczytać wszystko o mnie. A tam gdzie pisze,że nie lubię ludzi,którzy nie lubią Bibera to powinno być "Nie lubię osób,którzy nie lubią Biebera tylko za jego piękny głos" No nie jestem tam żadną jego fanką ale lubie go :) Dobra no to pa. Już opowiedziałam wam o sobie :)

No a oto ja ubieram się dosyć ostro,ale czasami delikatniej :D

A tu jeszcze osoba na której można polegać czyli sasha66664 miała do nas prośbe aby umieścić jej zdjęcie w którymś poście :) Proszę bardzo:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz