19.3.13

No nie... -,-

Hej,dzisiaj pokażę  wam trochę dziwaków którzy myślą , że jesteśmy tak głupi,że nie domyślimy się że zrobili sb 2 lub więcej kont ._. oto zdj.

                                                                         -.- niżej jego dziewczyna <kliknij na zdjęcie jeśli nie widzisz >.<



                                                                                     Wiadomo , że te dwa konta zrobiła jedna osoba bo:


  • W loginie <wiem nie widzicie> jest 123123   i spacja jest użyta w tym samym miejscu -.-
                                                    A tu WINX -.-

Jego dziewczyna to bloom ._. jego naj?brandon xD nie ogl. WINX? Ja to kochałam *_* niżej bloom

 
<a jej najka : Stella :) >
Ten ktoś oszpecił Bloom ;(
Niżej Stella

Moja naj wróżka 
:C
                                                                                           Niżej Brandon.

brak mi słów.

Niżej Layla.


. xd

Niżej Musa


Tecna niżej 






Dobra więcej mi sie nie chce >.< 


WNIOSKI :
  • Ktoś bardzo lubi WINX
  • Lubi sb robić jaja.
  • Jest osamotniony i czasami zdaża się tak,że ta osoba loguje sie na dwa konta i gada ze sb >.<
  • Lub po prostu : NUDZI MU SIĘ. :P 
                                           Długa notka >_<                                                                     
                                                              Eddie.


                                                   


                                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz