31.3.13

Przestańcie zaśmiecać te forum!

Dzisiaj coś o forum
Czy nie denerwują was użytkownicy , którzy piszą w tych postach ''Okradli mnie !''
Niestety,na forum jest ich coraz więcej.Co za zbieg okoliczności,ponieważ okradają levele 0-4.
Ale najczęściej levele 3.Po co oni to piszą?Nie wiadomo czy ich okradli,czy przesłali na drugie konto i łaszą się o prezenty.

Moja rada: Gdy zobaczysz taki temat  na forum , omiń go.


Ludzie którzy piszą z błędami ortograficznymi.Myślą że są cool.Nie,oni się pogrążają.
Mówią,  że to jakiś ''szyfr'' no ale to bardzo denerwuje ;c


Moja rada : Nie zwracaj na takie osoby uwagi.Po jakimś czasie na pewno im się to znudzi.




''Księżniczki''  na MSP . Najczęściej dziewczyny , które piszą ''Jestę księżnjdżką''
Te osoby , pewnie mają jakieś inne konto.Po prostu rąbią to dla ''jaj'' albo z nudy , chcą  na siebie zwrócić uwagę.

Moja rada: Gdy zauważysz taki post, ignoruj.


''VIP jest za drogi'' piszą to levele 3-6 które zazdroszczą VIP i chcą im zrobić na złość.Właśnie takim levelom dawane są promocje za 4 zł.

Moja rada: Najlepiej napisać,żeby ta osoba napisała do modów.Bo na forum ją tylko shejtują.



                                                        


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz