16.3.13

Konek

Hej,dzisiaj rano około 11 sasha66664 wbiła nam na blogu 500 wyświetleń *-*. Dziękujemy i to w bardzo krótkim czasie!!! No i jeszcze screen ;) :



Bardzo wam dziękujemy :) I z tej okazji organizujemy konkurs pt. "Moja moviestar podobna do gwiazdy".  Konkurs polega na tym aby stworzyć look swojej moviestar. Oczywiście podobnej do jakiejś gwiazdy ;) Nie musi być podobna z twarzy ale ma być chociaż podobnie ubrana *-* Np. Ja jestem na msp dziewczyną a mam looka w którym jestem podobna do M.Jacksona. W tytule tego looka ma być pseudonim gwiazdy lub jej imię i nazwisko. Jak już zrobicie looka to powiadomcie o tym avril345 lub mnie (Mila!!). W treści wiadomości napiszcie tylko tytuł looka. Looki przyjmujemy do 15 kwietnia. Jeżeli nie chcecie wysłać na msp możecie wysłać  na pocztę avril345 screen looka ;) jej e-mail: avril007345@gmail.com ;)



                                                                          NAGRODY:



1 miejsce :

-jeden prezent z l.ż. do 600 sc
-obejrzenie 15 filmów

2 miejsce:
-jeden prezent z l.ż. do 400 sc
-obejrzenie 10 filmów

3 miejsce:
-obejrzenie 10 filmów + dwa grafy na pocieszenie ;)


Uźytkownik,który nie zajmie żadnego miejsca dostanie grafa za uczestnictwo.

                                                                                                                 Pozdrawiamy,

                                                                                                                                     Papcio & Eddie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz