14.11.13

Rainbow Unicorn

Witajcie :3 Dziś od razu jak weszłam na msp i ujżałam nowe tło.. To już wiedziałam co będzie tematyką nowego konkursu .. I chyba każdy inny też :D TĘCZA, TĘCZA, TĘCZA. JEDNOROŻCE, JEDNOROŻCE, JEDNOROŻCE ;-; Oto nowe tło :


KLIK, aby powiększyć

Jeszczee.. moja reakcja jak to zobaczyłam :


No, chyba każdy to zna..

No dobra, moje reakcje pewnie was nie interesują więc wróćmy do konkursu .. :


Nowe ciuszki dla dziewczyn :





Sporo, sporo

Proponowany strój dla dziewczyn :


100 % Wieśniak ;33

Ciuchy dla chłopców :



Mhmm.. -,-

Wiedziałam - Dla dziewczyn tony nowych ciuchów a o chłopakach zapominają. Niedługo dla nich wcale ciuchów nie będzie

Proponowany strój dla chłopców :


100 % wieśniak.

Nowe animacje :







Mi się wszystkkie podobają, ale nie mogłam żadnej kupić, bo zbieram :)

Rzeczy do pokoju :


Nowe tła do filmu :



Boskie ♥

No i to już by było na tyle :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz