9.11.13

Powrót 2

Hej, to ja Zuza (Mila!!) :D Dawno nie dodawałam postów ;* Ale postanowiłam Z Eddie'm, że robimy powrót bloga ^^  A więc oto najnowsze "Nowinki" MSP :

  • NOWE ceny VIP'a ! :

(KLIK aby powiększyć)

Teraz na msp Można nie tylko być VIP, ale również "ELITE VIP"   LUB "SUPER VIP"

Oto to co oferuje Tobie bycie SUPER VIP :

  1. Więcej przyjaciół
  2. Dodatkowe 10 sc dziennie
  3. Możesz dawać autografy co 8 min !
  4. Masz dodatkowe 1 kręcenie kołem na zwykłym kole oraz kole dla VIP'ów

A to oferuje Tobie bycie ELITE VIP :

  1. Jeszcze więcej przyjaciół!
  2. Codziennie otrzymujesz 1 diament!
  3. Codzienne 20 sc
  4. 15 autografów na godzinę!
  5. Oraz 2 dodatkowe kręcenia kołem :)

  • Nowe ceny w Design Studio!



  • No i najważniejsze : UNIKATY

Eddie już pisał o tym w poprzednim poście więc ja tylko dodam zestawy z unikatami, które sama zaprojektowałam i je zakładam :)






;)

Wiem, że wszystkie są do siebie podobne, ale tylko kilka unikatów powróciło na ten tydzień. Kolorków nie podaje, bo wszystkie wyglądają świetnie *-*


I jeszcze jedno ! Już dawno wbiłam 20 lvl, za co wam dziękuję ;**




Chwilowo nie wymieniam się sekami, więc triche potrwa zanim wbiję 21 lvl ;)

                                                            Do następnego posta ;**





                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz