19.11.13

I znowu nowy styl..

Cześć :) Już od kilku dni zastanawiałam się, czy by nie powrócić do dawnego koloru mojej skóry (na MSP oczywiście :D ) . I wczoraj stwierdziłam, że zrobię to. No, ale wiecie : W piątek miałam szalone zakupy i wydałam 40 tys. i później była bieeda ;d Ale wreszcie dzięki wymianą sekowym zarobiłam sc i zmieniłam skórę oraz kolor ust ;) :





Blada skóra w końcu się znudziła :c Jeszcze przy okazji zmiany karnacji i ust zmieniłam troche styl, ponieważ ten, w który ubieram się z bladą karnacją nie pasuje do ciemniejszej skóry :)

A tutaj jeszcze ja c: :


♥♥♥

Postanowiłam także pokazać mój pasek fame :


KLIK aby powiększyć :)

Obecnie jestem zadowolona z ilości fame :) Ostatnio gdy dodawałam do posta zdj. paska fame brakowało ponad 500 tys. fame więcej ♥ I niedługo gdy znowu będe VIP zrobię FAME BOOSTER C:


                                                                              Baajuu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz