11.5.13

Wolę grać uczciwie -.- "



Już wbiłam 13 lev. Ale niestety to nie dzięki wam. Od środy zaczęło samo wbijać się fame. I to w dużych ilościach V_v W czwartek wbiłam ten lev. Dzisiaj jest już sobota . A do 14 lvl brakuje mi tylko :


Tak , tylko ponad 88 tys D:

A oglądalności na filach nie przybywa,

lovków na lookach nie przybywa ,

lovków na artach też nie przybywa ; (

A chwile później brakuje mi :


I to malutką chwilkę później D:



Ale oprócz tego ,  że być może fame samo mi się wbija jest jeszcze inna możliwość ;o


1-agix888 zrobiła ze mną film (: 

2-Prawie 2 tys. wejść

Ale za to że ktoś obejży film w którym jestem ja to dostanę za to troche fame , ale pewnie nie aż tyle c:


1-W drugiej częśći też jestem ;o

2- Dopiero 687 , ale opublikowała go niedawno ^^

A więc są dwie możliwośći :

  • Fame wbija mi się samo
  • Lub wbijam tyle fame dlatego , że gram rolę jednej z sióstr w filmie agix
Sama nwm co o tym myśleć o.o Ale zobaczymy jak agix opublikuje już wszystkie odcinki i ten film przestanie być już taki popularny to czy fame nadal będzie mi się wbijać v.v Jak tak to wysyłam maila do MSP *-* Chcę grać uczciwie ;*

  I jeszcze moja mordka c-c xD :


Notka by







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz