11.4.13

Nie wiedziałam , że mam fanów ^o^



Dzisiaj poleciłam koleżance z rl MSP. Mówiła , że założy konto. Ok , dotrzymała słowa. Zaprosiła mnie i mówiła że jak mnie wyszukiwała to były jakieś tam konta moich fanów :o Szok! Ciekawe kto to utworzył to konto 0,0 :


WoW ;*

Dziękuje , że sądzisz że jestem super D: Bóg zapłać Ci ♥

I jeszcze jej ctr :


Wiem ,że pomagam ;D Zaprosiła mnie :s

Zastanowię się czy akceptnąć :)

Ale spójrzcie na to o,o :


1: Konto zostało utworzone w tym miesiącu a może nawet dziś :o
2: Słaba aktywność
3: 1 wyświetleń profilu ;'' Jest moc ;]

Naprawdę nie mam pojęcia kto to :D

Pytałam się znaj , ale nie przyznali się ;o

Dobrze że jeszcze nie ma kont typu : "Mila!! oddawaj konto" lub "Mila!! jest głupia" !

Cieszę się , że mnie lubicie :) To widać bo pare razy dziennie otrzymuje zaproszenie na najke

Ok , Papa

Notka by







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz